štvrtok 18. decembra 2014

Zrodení pre smrť

Spisovateľka - Gemma Malleyová 
Vydavateľstvo - Fragment
Žáner - Sci-Fi , Fanstasy 

Anotácia : 
Veľká Británia,rok 2140.
Píše sa rok 2140, život na zemi sa od základov zmenil. Veda vynašla lieky na nesmrteľnosť, ale kedže to prináša aj možné riziká-hlavne preludnenie, tak sa prijala deklarácia, ktorá znie takto- každý obyvateľ môže mať len jedno dieťa. Kto zákony poruší, bude potrestaný. Tie deti ktoré sa im narodili po prvorodenom, dával štát do zariadení, kde ich už od malička učili že sú nadbytočný, nemali sa narodiť, učia ich, že majú nenávidieť svojich rodičov, pretože ich priviedli na svet, že budú doživotne iba otroci, (im boli tie lieky zakazane davať). Príbeh je o 15 ročnej Anne ktorá sa stala nadbytočnou, pretože bola druhorodená. Umiestnili ju do zariadenia pre nadbytočných. No však niečo sa stane a zmení to jej celý život...

Moje pocity z knihy : Prečo ma asi najviac zaujala táto kniha? Kôli tejto vete, hneď na obale-...je zakázané mať viac ako jedno dieťa. Porušenie tohto pravidla sa trestá väzením. NADBYTČNÉ dieťa bude rodičom odobrané a prevychované. Lieky na nesmrteľnosť sú určené iba prvorodeným. Iba títo VYVOLENÝ môžu žiť večne...
Kniha bola sama o sebe úžasná. Najviac ma uchvátilo to, ked tam prišiel chlapec a pokúsili sa o útek  potom sa toho dosť veľa stalo. Pri konci sa mi  už slzy vynárali. Tie ich vychovávateľky ....... taký ľudia ako ony, by byť nemali. Hrubý a ani štipku citu v sebe nemať. Táto kniha patrí medzi moje obľúbené . 






-Timi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára