štvrtok 8. januára 2015

Experiment

      " Jedno rozhodnutie spečatí tvoj osud "

Originálny názov : Allegiant 
Spisovateľka : Veronica Roth 
Počet strán : 335
Vydavateľstvo : Slovart 

Anotácia : 
Tris a Tobias sú opäť spolu – ale za akú cenu. Systém frakcií je kompletne rozvrátený, polovica mesta leží v troskách. Spoločnosť však potrebuje vodcov, a tak sa k moci dostávajú tí, ktorými doteraz ostatní opovrhovali. Bezprizorní. Všetci však myslia iba na pomstu. A tak to vyzerá, akoby len vymenili diktátorku v čierno-modrom kostýme za inú v otrhaných šatách. 

            

Môj názor : Na začiatok musím povedať , že sa mi táto kniha moc nepáčila a najlepšou knihou zo série hodnotím Rezistenciu . Ako si všetci vypočuli video , ktoré zanechala Edith Priorová , tak skupina Tris , Tobias , Caleb , Peter , Tori a Cara sa rozhodnú ísť za plot , no a za plotom ich čaká množstvo nových vecí , skúseností s ktorými sa vživote nestretli lebo žili v meste . Celý čas v knihe trávia v Úrade , ktorý spravuje to ich mesto :D . Ak ste sa pýtali v Divergencii a Rezistencii na nejaké otázky , že prečo je to tak , tak v tejto knihe knihe sa Vám tie otázky zodpovedia . Ak ste čítali túto knihu , tak viete koniec ale poviem Vám svoj názor : dalo sa to trocha čakať , keď ste čítali Divergenciu a Rezistenciu tak ste sa oboznámili s tým čo robia , ako to robia a bolo už len otázkou času kedy sa to stane . Úprimne poviem , plakal som aj keď som to trochu čakal , tak som plakal .


- Slavči



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára