streda 7. januára 2015

Tajomstvo duší✌

Spisovateľ - Deni Arpášová
Vydavateľstvo - Motýľ
Počet strán - 224

Anotácia -Berenice Syová je mladé sedemnásťročné dievča, ktoré v jedinej sekunde stratí budúcnosť. Napriek tomu nájde odvahu ujsť a nájsť malý kúsok neba, ktorý bude patriť iba jej. Prstom na mape si zvolí cieľ a mieri do mesta Astória v štáte Oregon. Cestu jej skríži záhadný cudzinec – Jarrold, ktorý od prvej chvíle túži byť s ňou, ale práve jeho blízkosť znamená pre Berenice istú smrť. Obaja vedia, že nemôžu zostať spolu, napriek tomu nestrácajú nádej v spoločnú budúcnosť. Záhad okolo Berenice každým dňom pribúda a mladé dievča zisťuje, že tajomstvá, ktoré si Jarroldova rodina tak veľmi stráži, sa jej týkajú viac, ako si dokázala predstaviť. Každý deň jej nového života je plný prekvapení, ktoré ju posúvajú čoraz bližšie k vyriešeniu rébusu.

Môj názor - Kniha sa mi páčila, Berence je strašne snaživé dievča na svoj vek toho vie veľa, otec ju toho veľa naučil, kedže bola poslušná dali jej heslo od kreditnej karty, a mnohých iných vecí. Sprašne sa mi páči keď tam je Jarrold. Jarroldova rodina, je plná tajomstiev a strašne sa týkajú Berence. Ja som si Berrence predstavovala staršiu ako je písané v tej knihe.

-Timi


- Timi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára