sobota 17. januára 2015

Džínsový denník

Originálny názov: Džínsový denník

Autorka: Zuzka Šulajová

Počet strán: 296

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

 

Anotácia:

Čítať cudzie denníky by sa nemalo, ale pätnásťročná Paula, prváčka na gymnáziu, vás pozýva, aby ste sa začítali do jej veselého i trocha bláznivého života. Spoznáte jej rodinu, zoznámite sa s jej najlepšou kamarátkou Denisou, spolužiačkou poločarodejnicouGabrielou a predovšetkým rozlúštite spolu s Paulou záhadu chalanských citov. Džínsový denník vám navyše zaručuje, že sa od srdca zasmejete.


          

 

Môj názor:

Môj názor na túto knihu je: Toto je výborná kniha pre násťročných! Pri tejto knihe som strávila veľa času. Prežívala som dej s hlavnou postavou, čo bolo super (pravdu povediac, tiež sa volám Paula, takže to nebolo také ťažké). Túto knihu som čítala viac krát a stále som sa pri tom bavila rovnako a stále mi to zlepšilo náladu. Sú tam aj momenty, ktoré nie sú vtipné ale kniha je výborná a odporúčam aj ostatné pokračovania.


           


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára