štvrtok 18. decembra 2014

Zradný Anjel

Názov knihy - Zradný Anjel 
Spisovateľ - Ulrike Bliefert
Vydavateľstvo - Fragment
Žáner - Thriler 

Anotácia : Pre Leoniu a jej najlepšiu kamarátku Maike to mali byť dokonalé prázdniny.  Obe milujú liezť po horách a Leoniiny rodičia dovolili zobrať so sebou aj Maike. Malo to byť úžasné- liezť po horách flirtovať s chalanmi,...A kedže na dovolenke chceli aj jej rodičia si užívať, tak si našli opratrovatelku pre jej maleho brata, Sonju. No však niečo sa stane. Zrazu sa začnú diať čudné veci, jej mama spadne, zomrie. Sonja začne byť prisatá k Leoniinmu bratovy. A kedže otec nezvláda  výchovu detí zavolá bývať Sonju k nim. Prečo je Sonja taká uzavretá? Prečo má Leonia z nej zlý pocit? Čo je Maike?  Čo je s jej otcom, bratom? Leonia dosiaľ netuší, že Sonja v sebe skrýva tajomstvo, ktoré navždy zmení život celej jej rodiny.

Môj pocit z knihy - Začal som ju čítať pretože ako prva ma upútala jej obsahom . Knihu by som doporučil čítať takym ľudom, ktorý majú záujem o thrilery, doporučil by som ju pretože je to zaujímavá kniha, vysvetluje sa tam Leonin život a jej pocity hlavne z jej spolubývajúcej, pocity z chalanov . Kniha je veľmi podarená a mala pár neočakávaných zvratov . 


-Timi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára