nedeľa 5. júla 2015

Girl Online

Penny+Noah

Originálny názov: Girl Online
Spisovateľka: Zoe Sugg
Počet strán: 288

Vydavateľstvo: Slovart

Knihu si môžte zakúpiť tu 
Ďakujem internetovému obchodu PreŠkoly za poskytnutie knihy

Anotácia: Zoella je jedna z najslávnejších youtuberiek na svete, jej videoblog má milióny fanúšikov a teraz sa rozhodla dobyť ďalšiu oblasť! Jej prvotina Girl Online je príbehom dospievania a prvej veľkej lásky obyčajnej baby v súčasnom predigitalizovanom svete. Penny bloguje pod supertajným nickom GirlOnline o všetkom, čo ju trápi, o priateľstve, o chlapcoch, o škole, o svojej šialenej rodine, a dokonca aj o záchvatoch paniky.
Keď sa Penny strápni na školskom predstavení a video zahltí Facebook aj YouTube, akoby zázrakom jej rodičia prijmú pracovnú ponuku, vďaka ktorej strávia Vianoce v ďalekom New Yorku. Tam stretáva pekného Noaha s gitarou prevesenou cez chrbát. Penny sa zrazuzamiluje až po uši a na svojom blogu zachytáva každý okamih strávený s „brooklynským chalanom". Lenže aj Noah pred ňou skrýva jedno tajomstvo..

Môj názor: Od tejto knihy som čakal parádnu oddychovku, kde prežijem nejaký románik. A moje túžby sa stali skutočnosťou.
Je to milá, vtipná, miestami napínavá kniha, je tam úvod, zápletka, rozuzlenie a záver.
Samozrejme, ak chcete román, ktorý bude postavený na faktoch, bude zmysluplný a zanechá vo vás nejakú stopu, taký ten oduševnený, tak po tejto knihe nesiahnite.

Penny ako hrdinka mi bola veľmi sympatická, síce opäť má hlavná postava trochu problém z minulosti, ale na to už sme si zvykli, že? :)
Ale vo všetkom ostatnom je to dievča, ktorá je priama, nebojí sa, je vtipná a dosť nešikovná, čo sa mi páčilo asi najviac. No, len si predstavte, že hovoríte s chalanom, ktorý sa vám strašne páči, začnete sa škriabať a vypadne z vás niečo v tom zmysle, že máte blchy :D.
Boli chvíľe, keď som sa u knižky zasmial úprimne, pravdivo od srdca.

Kniha je radená do žánru pre deti a mládež, ale aj keď som starší, tak som si ju rád prečítal. Myslím, že v mojom veku nie som jediný, komu sa bude páčiť.
Dokážem si predstaviť staršie dámy, ako ležia niekde pri mori na pláži, vystavujú svoje telo UV lúčom a čítajú si túto knižku, stránky ubiehajú samy a naozaj sa to ľahko číta.


Hodnotenia nedávam plný počet, to si nechávam na tie "oduševnené" príbehy, ale myslím si, že za tri a pol hviezdy to rozhodne stojí. Ako hovorím, milé, príjemné, usmievavé a hneď mám lepší deň. A páčil sa mi Noah!
Môžme sa tešiť aj na druhý diel :) 


Moje hodnotenie: 3,5/5


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára